Vitaler het hoogseizoen door? Meld je nu aan voor het onderzoek!

Beste touringcarchauffeur,

Ben jij het nieuwe jaar fit en energiek begonnen? En hoe staat het met jouw vitaliteit gedurende het hoogseizoen?

FSO wil je graag wijzen op een onderzoek dat per 1 maart 2018 van start gaat. Het betreft een onderzoek om de vitaliteit van touringcarchauffeurs in het hoogseizoen in kaart te brengen en te verbeteren. Dit onderzoek wordt in opdracht van FSO uitgevoerd door het Coronel Instituut voor Arbeid en Gezondheid, een afdeling van het AMC Amsterdam. Hierin wordt het verloop van de vitaliteit gedurende een hoogseizoen bijgehouden. Met de uitkomsten van dit onderzoek wil FSO jou ondersteunen een vitalere levensstijl ontwikkelen.

Het onderzoek is gericht op 3 deelgebieden: inspanning-herstel-rustbalans; de voeding- en drankinname en lichamelijke activiteit.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door middel van online-vragenlijsten met een beperkt tijdbeslag van circa 3 keer 20 minuten. Aan deelname zijn geen kosten verbonden.

Doe mee en win:
Onder de deelnemers worden een aantal activity trackers verloot

Voor dit onderzoek vragen we jouw medewerking. Voor meer informatie en deelname kun je HIER klikken.

Je komt dan terecht in de onderzoeksomgeving van het Coronel Instituut.
We hopen natuurlijk van harte op je deelname en wensen u in ieder geval een vitaal 2018!

Dit project wordt mede mogelijk gemaakt met subsidie uit het Europess Sociaal Fonds