Aanbieding: Code 95 opleidingen via Stichting FSO

Vele honderden chauffeurs hebben inmiddels via Stichting FSO een of meer Code 95 opleidingen gevolgd. Het komende half jaar wil FSO de touringcarbranche opnieuw voorzien van kwalitatief goede en aantrekkelijk geprijsde cursussen, die bovendien zinvol zijn voor de touringcarchauffeur. Op het programma staan in ieder geval de volgende theorieopleidingen:
- Digitale tachograaf
- Duurzame inzetbaarheid
- Gastheerschap
- BHV/EHBO
- Veilig Rolstoelvervoer
- Baantraining
Deze theoriecursussen zullen worden georganiseerd op meerdere locaties en/of op de bedrijfslocatie.

Ook worden een tweetal praktijktrainingen aangeboden:
- Het nieuwe rijden (W01)
- Behaviour Based Safety (W02)

Een overzicht van de aangeboden cursussen en de kosten daarvan staat nu op onze website.

Heeft u als bedrijf of individuele chauffeur interesse in één van de cursussen? Dan kunt zich via deze website aanmelden.

Meerdere medewerkers tegelijk voor één opleiding?

Heeft u als bedrijf belangstelling in één van de cursussen voor meerdere medewerkers bij u op locatie? Stuur dan een bericht aan aeno@stichtingfso.nl onder vermelding van de betreffende cursus, het aantal deelnemers en de gewenste data of bel ons 0345 478 487.

Individuele chauffeurs (tijdelijk) zonder werkgever?

Let op: naast bedrijven kunnen ook individuele chauffeurs die (tijdelijk) geen werkgever hebben, maar toch hun Code 95 scholing op peil willen houden, zich inschrijven voor deze Code 95 opleiding.

Hoe krijg ik subsidie?

Voor alle via Stichting FSO aangeboden Code 95 opleidingen is een subsidie van 15% beschikbaar.

De toekenning van de 15% FSO subsidie is als volgt geregeld. U ontvangt rechtstreeks een nota van de opleider. Vervolgens stuurt u een kopie van deze nota samen met een kopie betalingsbewijs en een subsidieformulier toe aan FSO. Op basis van de ontvangen stukken kent FSO u een subsidie van 15% op de opleidingskosten toe.