Code 95 opleiding   Gastheerschap: de klant centraal?
met subsidie

De touringcarchauffeur is het visitekaartje van het bedrijf en zorgt ervoor dat zijn gasten een positieve reisbeleving ervaren. Reizigersgerichtheid, gastvrijheid en het zorgdragen voor een positieve reiservaring. Mooie woorden en belangrijke begrippen. Maar hoe doet u dat als touringcarchauffeur?

Zelfs als het gastheerschap helemaal ‘uw ding’ is dan nog is het niet altijd makkelijk. De training ‘Gastheerschap, de klant centraal’ gaat daar bij helpen. In deze training gaan we uitgebreid in op hoe een chauffeur kan bijdragen aan die positieve reisbeleving, ook als het soms lastig wordt, in onverwachte en moeilijke omstandigheden en met verschillende type reizigers.

‘Praktische training met diepgang’

‘Werd echt iets gedaan met inbreng uit de groep’

Kosten

De prijs voor deze Code 95 opleiding: € 93,70 per persoon. Na 15% subsidie vanuit FSO komt de prijs uit op € 79,65. Op www.stichtingFSO.nl arbeidsmarkt&opleidingen/opleidingen/subsidies vindt u meer informatie en kunt u zich direct aanmelden.

Een overzicht van alle opleidingen dit najaar en winter kijk op de opleidingskalender van FSO.