Bedrijfsbezoeken Sterk aan het stuur

Onder de noemer Sterk aan het stuur heeft het Fonds Scholing en Ordening voor het Besloten Busvervoer (Stichting FSO) een programma ontwikkeld om de duurzame inzetbaarheid van medewerkers binnen de touringcar- en taxibranche te bevorderen.

Medewerkers die gedurende hun hele carrière vitaal, gezond en met plezier kunnen blijven werken, dat is waar duurzame inzetbaarheid in essentie om draait. Het houdt medewerkers langer productief, gezond, gemotiveerd en betrokken. De werkgever en leidinggevenden spelen hier een heel belangrijke rol in. Werkgevers, leidinggevenden, kantoorpersoneel en natuurlijk chauffeurs kunnen zich aanmelden voor gratis activiteiten, zoals Stoppen met roken, Stressmanagement  en Budgetcoaching van Sterk aan het stuur.

Hoe bedrijfsbezoek aanvragen?

Wilt u kijken welke activiteiten iets voor u, uw bedrijf en uw medewerkers zijn, vraag dan een bedrijfsbezoek aan:

FSO (0345 478 475, info@stichtingfso.nl)

Het project Sterk aan het stuur loopt tot juni 2021 en wordt gesubsidieerd door het Europees Sociaal Fonds (ESF).