Jouw medewerkers zijn GOUD waard!

Maak donderdag 23 maart vrij in je agenda en doe mee aan de Preventiedag bij Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum in Zeist! Organisaties bestaan uit mensen, zij vormen het grootste kapitaal binnen een bedrijf. Meer dan ooit is het van belang om de mensen waar het vervoersbedrijf op draait aan boord te houden. En dan wel gemotiveerd en gezond. Hoe krijg je dat in een bedrijf gezamenlijk voor elkaar?

Voor wie?

De dag is opgezet voor preventiemedewerkers, werkgevers, leidinggevenden, P&O-ers en OR-leden. Ook andere medewerkers die de touringcarbranche en zorgvervoer- en taxibranche een warm hart toe dragen en interesse hebben in gezond, vitaal en met plezier werken zijn van harte welkom.

Programma

De Preventiedag staat in het teken van de activiteiten van het project 'Sterk aan het stuur' dat bedrijven en werknemers helpt om duurzaam inzetbaar te blijven. Tijdens de plenaire sessie is er aandacht voor je eigen duurzame inzetbaarheid. Daarna kan je deelnemen aan drie van de vier workshops:

• Schuldproblematiek op de werkvloer
  • Stress
  • Vitaliteit
  • Beweegworkshop

Bekijk het volledige programma

Zo doe je mee

Meld je aan en kies snel de workshops die je aanspreken! Per workshop zijn er maximaal 25 plaatsen beschikbaar.

Meld je hier direct aan!