Er zijn extra voorlichtingsbrochures van de cao besloten busvervoer 2023-2024 gedrukt én gratis aan te vragen.

De nieuwe voorlichtingsbrochures CAO voor het besloten busvervoer 2023-2024 zijn recentelijk verstuurd aan alle chauffeurs die op het moment van samenstellen van de verzendlijst een actieve aansluiting hadden bij het Pensioenfonds Vervoer.

Werkgevers die een voorlichtingsbrochure willen geven aan de chauffeurs die er geen hebben ontvangen of aan chauffeurs die de komende periode in diensttreden kunnen - zo lang de voorraad strekt - zich melden bij Stichting FSO (graag via info@stichtingfso.nl o.v.v. aantal cao boekjes). De tekst van de nieuwe cao is overigens ook te vinden op de website van Stichting FSO.