Sterk aan het stuur: Webinar Night Fit; Work hard, sleep hard

🖥️ Heb jij het Night Fit webinar gemist begin april? Geen nood op dinsdag 23 mei tussen 10:00- 11:30 uur organiseren we het nog een keer!

Helaas is een goede nachtrust niet voor iedereen vanzelfsprekend. Dit geldt zeker als je onregelmatig werkt. Uit cijfers van ArboNed blijkt dat 40 tot 80% van deze medewerkers problemen ervaart met slaap en vermoeidheid. Wie vermoeid is door slaaptekort, ziet de werkprestaties teruglopen en dat verhoogt de kans op menselijke fouten en ongelukken. Ook ben je kwetsbaarder om ziek te worden of een burn-out te krijgen.

Meld je aan via het aanmeldformulier en zet de datum in je agenda. Het webinar is gratis.

💡Slaaptip

Probeer de 'slaapbril' eens uit. Deze bril zet je 's avonds op, ongeveer een uur voordat je gaat slapen. Hij filtert het blauwe (kunst)licht, waardoor je lichaam eerder het slaaphormoon melatonine aan zal maken, wat ervoor zorgt dat je op natuurlijke wijze slaap krijgt. Bovendien bevordert het een goede slaap. Je kunt deze bril gratis aanvragen.

😎 Je bestelt de slaapbril via: www.sterkaanhetstuur. nl.