Sterk aan het stuur werkplekscans en healthchecks

Activiteiten die gewoon (gratis) door kunnen gaan zijn werkplekscans en healthchecks van Sterk aan het stuur!

Werkplekscans

Een werkplekscan kan preventief of vanwege bepaalde gezondheidsklachten worden uitgevoerd. Gelet wordt op ergonomische aspecten, de inrichting en opstelling van de werkplek, de werkhouding en werkwijze en omgevingsfactoren. Scans kunnen gedaan worden bij beeldschermwerkplekken, maar ook voor de chauffeurswerkplek achter het stuur.

Healthcheck

Hoe gezond is jouw leefstijl? Veel en langdurig zitten helpt niet echt mee. Met enkele lichaamsmetingen krijg je inzicht in je vitaliteit. Een health check bestaat uit een bloeddrukmeting en een test op de Tanita weegschaal. Deze meet de verhouding tussen spieren, vet, vocht, en botten De health check geeft een aardig beeld hoe uw lichamelijke gezondheid er voor staat. Je krijgt een toelichting en advies op de uitslag waarmee vanzelfsprekend vertrouwelijk wordt omgegaan.

Voor werkplekscans en de healthchecks komen we bij je op je bedrijf! FSO kan scans en healthchecks combineren met een workshop Fit op de Rit!

>> Meld je direct aan